ORKAbordro ve ik yönetimi

ORKABORDRO VE İK YÖNETİMİ NEDİR?

ORKA Bordro ve İK Yönetimi, çalışanlarınıza özel bir web erişimi sağlayarak izin ve avans taleplerini kolayca yönetmenize yardımcı olur. Entegre onay mekanizmaları sayesinde bu süreçleri daha hızlı ve verimli hale getirebilir, iş gücü planlamanızı optimize edebilirsiniz.

Bu sistem, manuel işlemleri en aza indirerek insan kaynakları yönetiminde zaman tasarrufu sağlar ve hata payını azaltır. Böylece işletmenizin İK süreçlerini daha etkin ve düzenli bir şekilde yönetebilirsiniz.

NedenORKA iK?

ORKA İK ile yıllık izin defterinizi otomatik olarak oluşturabilir, süreçlerinizi daha verimli hale getirebilirsiniz. Ayrıca SGK, İşkur, e-Vizite ve e-Tebligat gibi resmi platformlara entegre olarak tüm bildirimlerinizi hızlı ve kolay bir şekilde online ortamda gerçekleştirebilirsiniz.

Bu sayede operasyonel yükünüz azalırken, süreçleriniz daha düzenli ve hatasız ilerler. ORKA İK ile insan kaynakları yönetiminde dijital dönüşümün avantajlarını keşfedin!

Bu sistem, manuel işlemleri en aza indirerek insan kaynakları yönetiminde zaman tasarrufu sağlar ve hata payını azaltır. Böylece işletmenizin İK süreçlerini daha etkin ve düzenli bir şekilde yönetebilirsiniz.

ORKABORDRO İK

Yönetimi Özellikleri Nelerdir?
young multi ethnic business people group walking standing and top view

Avans ve İzin Talepleri İçin Vakit Harcamanıza Gerek Yok

Personel İzin Avans takip sürecinizi, kolaylıkla Web’e taşıyabilirsiniz. Böylelikle tüm personelleriniz, taleplerini kendi kullanıcı ve şifresi ile giriş yapıp size bildirebilirler. İlgili personeller bu talepleri gerçekleştirirken kalan izin günlerini ve kullanabileceği avans miktarını web paneli üzerinden rahatlıkla görüp, kendi bilgilerine erişebilirler.

Bordro Bütçe Simülasyonu

İnsan Kaynakları bordro simülasyonu ile gelecek dönemlerinizin bordrolarını farklı senaryolarda raporlayabileceğiniz bir menüdür. Bu sayede bir sonraki ücret dönemlerinde ücretleri oranlara göre arttırarak maliyet raporlarınızı önceden öngörebilirsiniz.

Özlük Dosyası Hazırlamak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

İşe girişini yaptığınız bir personelin, özlük işlemlerini tamamlaması için bildirmesi gereken evrakların tamamını Web IK sistemi üzerinden talep edebilirsiniz. Personel kendi kullanıcı adı ve şifresiyle sisteme giriş yaptıktan sonra, mevcut belgelerini inceleyip, görebilir. Eksik olan belgelerini de dosya yükle seçeneğini kullanarak ORKA  Bordro programı içerisine aktarabilir.

orka-web-ik

Personel İzin Avans Takip Süreçlerinizi ORKA WEB-IK Yönetsin

Personellerinizin izin taleplerini, oluşturduğunuz süreç aşamalarına göre sıraya koyarak, bölüm sorumlularının onayına sunabilirsiniz. Böylelikle izin talep eden bir personel, kendi bölüm sorumlusu, üst yöneticisi ve IK yöneticisinin belirlediği aşamalara göre izin onaylarını alarak talebini sonuçlandırır. Bu süreçten sonra ilgili izinler Bordro Programında eş zamanlı olarak görüntülenir.

Personelleriniz Kendi Raporlarına Erişebilsin

Herhangi bir sebepten dolayı maaş bordrosu veya cari hesap ekstresine ihtiyacı olan bir personelinizin bu talebini size iletmesine gerek yok. Web sistemi üzerinden kendi kullanıcı ve şifresiyle giriş yaparak kendi yetkisi dahilinde tüm dökümanlarına rahatlıkla erişim sağlayıp, görüntüleyebilir.

 

ORKA WEB – IK Yönetici Paneli Tam Size Göre

Firmanızın tüm personellerinin özet raporlarını tek bir ekrandan kontrol etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı. Yakın tarihte izne çıkacak ve şu anda izinde olan personeller, bekleyen izin ve avans talepleri, şubelere göre personel sayısı ve çok daha fazlası WEB – IK yönetici panelinde.